Szállítás
Helyi raktáraink vannak Magyarországon, az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Németországban, Spanyolországban, Portugáliában, Csehországban, Írországban, Hollandiában, Svédországban, Dániában, Olaszországban, Svájcban, Belgiumban, Lengyelországban, Ausztráliában, az Egyesült Államokban, Kanadában és Hongkongban. A közelség elvét alkalmazzuk az elsőbbségi kézbesítés érdekében!
1. Mikor kerül kiszállításra a rendelésem?
A legtöbb esetben a terméket feldolgozzuk és kiszállítjuk a megrendelés kézhezvételétől számított 24 órán belül. A szállítási információk elérhetők lesznek a kiszállítást követő napon, melyeket a Rendeléskövetés oldalon találhat meg.
2. Megváltoztathatom a címet a rendelés leadása után?
- Kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, ha szeretné módosítani a szállítási címét.
- Ha a rendelés még nem került elküldésre, akkor a szállítócég rendszere alapján változtathatók az adatok.
- Amennyiben a rendelést már kiszállították, kapcsolatba kell lépnünk a logisztikai céggel annak érdekében, hogy megtudjuk, változtatható-e a cím, és milyen további költségek merülhetnek fel.
- Kérjük, adjon meg pontos címadatokat a szállítási problémák elkerülése érdekében.
3. Felelősség kizárása „kézbesített”, de ténylegesen nem átvett csomagok esetén
Ha olyan helyzettel találkozik, amikor a logisztikai rendszer szerint a csomag „kézbesített”, de valójában nem kapta meg, az alábbiakban szeretnénk segítséget nyújtani a jobb kommunikáció és probléma megoldása érdekében:
Felelősség meghatározása
Amint a csomag „kézbesített” státuszba kerül, a felelősségünk, hogy a csomagot az Ön által megadott címre szállítsuk. Ha a csomagot nem kapta meg, aktívan segítünk Önnek a csomag nyomkövetésében és a logisztikai cégnél történő kártérítési igény benyújtásában. Azonban nem vállalunk teljes felelősséget olyan károkért, amelyek nem szándékos vagy súlyos gondatlanságunkból erednek.
Megoldási lépések
-
Azonnal lépjen kapcsolatba velünk: Kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal (telefon, online chat, e-mail stb.), és adja meg a rendelési adatokat, valamint a kézbesítési problémák részleteit.
-
Vizsgálat elindítása: Felvesszük a kapcsolatot a logisztikai céggel, hogy vizsgálatot kérjünk, és biztosítjuk a szükséges bizonyítékokat vagy megoldási javaslatokat.
-
Kártérítési igény benyújtása: Ha a vizsgálat szerint a csomag elveszett vagy nem található, segítünk benyújtani a kártérítési igényt a logisztikai cégnél, és mindent megteszünk az Ön jogainak érvényesítéséért a cég szabályai szerint.